dag 06.

jag gjorde dag 05 igår , men det har försvunnit?
aja jag orkar inte göra om så jag fortsätter med dag 06 istället!


din dag:

Min dag började med att jag klev upp och kollade på julkalendern efter det tog jag en skål hallon yougurt.
Sen gick jag upp och satte på mig kläder och sminkade mig, sen innan jag gick till skolan såg jag lite på tv.
I skolan , gick jag i skolan ( ganska logiskt ) hade mest bara tråk ämnen om man bortser från idrotten!
Sen efter skolan gick jag till gården och fika lite och var i musik rummet med julia , lina , kicki och emmae!
Sen , hemma,vare mat , korv och makaroner det var ganska gott.
Sen bråkade jag med Alva en stund om vilken som skulle ha datorn , som ni ser gick det ganska bra för mig!
Och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik :')
Och ikväll ska jag till gården på en såkallad '' tjejkväll '' det ska bli skojj!

så då vet ni lite mer om min dag :)

jag skriver mer sen!



kyss. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0