dag 07

din bästa vän :







kristina berggren:
detta är en tjej som jag litar på upp till 100%
vi kan prata med varandra om allt och vi har alltid så sjukt roligt när vi är med varandra.
hennes familj har som blivit en extra familj för mig och jag har följt med henne ( och hennes familj )
till en massa ställe , etc. Åbo  ( findlandsfärja ) och Lakavattnet ( Norge ) och en massa andra ställen.
jag älskar henna sjukt mycket! Det är liksom ingen tova utan kicki!

Emma Löf:
denna tjej har jag förvånande nog inte alls känt så länge , men hon är ändå BEST!
hon får mig alltid att skratta och när jag är med henne kan jag liksom ''släppa'' allt annat
och bara ha kul och leva livet.
jag och emma förstår oss på varandra och hon är en skit mysig tjej , som jag skulle vilja
spendera MYCKET mer tid med , men det är ju så svårt eftersom att hon bosatt sig i strömsund! :(
men den 19:onde , då ni , då smäller det! :D
älskar denna tjej också sjukt mycket! ♥

victoria englund:
denna tjej är helt underbar.
utan henne vet jag seriöst inte vad jag skulle gjort , hon är den ända som ALLTID funnits
där för mig . Ibland kan jag glömma bort hur mycket denna tjej egentligen betyder för mig, hon
är min ängel , jag kan inte låta bli och skratta när jag tänker på alla dom underbara minnen vi haft
tillsammans , haha minns du när jag gjorde sönder min byxa när vi skulle hoppa över dom
där hindren? ;p
asså det finns inte så mycket mer att säga , hon är obeskvlig .
OCH , jag älskar henne , och jag kommer alltid att göra!

det här är dom tre jag valde ut , men jag har en hög med massa super bra kompisar också!
bara så att ni vet betyder ni minst lika mycket som dom här tjejerna!



skriver sen!
puss♥







Kommentarer
Postat av: du vet vem

ord kan inte beskriva. du ska veta att du är precis allt för mig, hela min värld, utan dig klarar jag mig inte

jag älskar dig ♥



// din victoriA englund

2010-12-07 @ 21:13:37
Postat av: Emmmmmmma

Tova jag älskar dig, faaan va jag länktar te 19 !!!!!!!!!<3333

Jag är mackan å du är köttbullarna vi måste vara två för att de ska bli en köttbullsmacka. xp<3

Du å ja föralltid !<3

2010-12-07 @ 22:50:06
URL: http://emmaliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0