dag 08 , som jag inte fattar!

för en stund:
jag fattade typ inte den här punkten ? ;p

så jag skriver ett vanligt inlägg istället!

idag har varit en ganska slapp dag, både på skolan och hemma , inte för att jag
varit hemma särskilt länge , kom liksom nyss hem från curlingen , men so what!
annars nu kör jag på ngt som jag kallar ''pappersmetoden''.
Man har toalettpapper i håret för att det ska bli lockigt , det låter säkert jätte konstigt , men det
funkar , jag lovar!
vad mer ska jag skriva ? det är kväll , jag borde gå och lägga mig , jag är trött osv!

Asså jag känner att denna blogg börjar bli mer och mer tråkig, så kommentera gärna på
förslag som kan piffa upp bloggen lite , det vore sjukt schyst!


ni får ha en toppen kväll/natt!



puss.♥




gammal randooom bild , i brist på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0