dag 10

vad du bar idag :
haha eftersom att jag inte enns har satt på mig kläder så är det lite svårt att svara på
den punkten.. ;p
men jag skiver VAD jag ska ha på mig idag istället! :)


Jag ska ha ett par svarta mjukisbyxor med en rosa tröja till de.
Sen kör jag nog med ett par svarta kängor , eller mina vita converse till också!
Och så kommer jag ju ha på mig mina curlingkläder när jag ska spela match i eftermiddag!

aa det var väl typ det , det vart ju dock inte så intressant eftersom att jag ska sitta i en bild i typ
tre timmar och inte kör en sådan avanserad outfit , jag vet inte enns om jag ska ta smink?
men men , ni får nöja er med det :)

som ni kanske förstår så kommer det ju inte bli så mkt uppdratering i helgen då , det är möjligt vis
om det finns en dator på sporthotelltet, och det har jag väldigt svårt att tro!

så jag hör av mig när jag kommer hem om inte annat ( på söndag )
ni får ha en toppen helg!



puss!♥





höhöhö , lise får stå för en jävligt snygg och gammal bild! :D

Kommentarer
Postat av: Emmma :D

älskar dig mer <3

2010-12-10 @ 19:56:51
URL: http://emmaliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0