dag 11

ditt syskon:
jag har ett ''äkta'' syskon och hon heter alva ingrid sofia sundberg , hon må vara den mest jobbigaste, störigaste , dummaste ungen på hela jordklotet , fast jag älskar henne ändå .
För ibland kan hon ju vara snäll också ( fast det händer VÄLDIGT sällan ).
Jag och alva hatar varandra skit mycket och vi säger ganska fula saker till varandra, eller väldigt fula saker förresten..
Men somsagt var hon är den bästa systern jag har ( har en ) , hööh okej nu är jag taskig , hoppas att du inte
ser detta pappa!

Men okej , hon är väl helt ok då! ( noot )
ääsch det finns typ inge bra och säga om henne, fast när vi var små hade i säkert jätte kul tsm ( fast då förstod jag inte vad jag höll på med )
annars finns det en liten speciell sak mellan mig och alva , hon är ju tio och jag tretton fast vi fyller faktiskt
år på samma dag!
Det är ju ganska coolt tkr jag , fast egentligen suger det , men ändå! ;)

okej alva , jag vill inte sluta detta inlägg sorglig , så jag älskar dig .. ( nawwie )  ;p




hahaha , aa då fick ni veta lite mer om min syster , visst låter hon underbar? :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0