emma du är helt klart beeeeesT!

hejhej dålig uppdratering!

men nu har jag ju faktiskt en sak att skylla bort mig på , curlingcupen som har hållt på hela helgen!
vi spelade sjukt bra och kom 4:a, dock vart jag inte lika nöjd med priset , en nordea ryggsäck -.- , aja
sådant är livet antar jag.. 

appropå ingeting så ska jag till STRÖMSUND i helgen , det här är typ andra gången i hela mitt liv jag
har sett fram att åka till strömsund , och båda dom gångerna har det varit för att träffa emma! :')
emma min lilla söta underbara emma ! <3333333333333333333333333
och så ska jag fråga henne om vi kan gå på dollar och köpa lite julklappar! höhöhö! ;)

men nu ska jag äta , skriver mer sen!




puss♥






Kommentarer
Postat av: emma :D

aw du är sötast.. Love U <3



Klart vi kan.. men vi kan väll fråga om vi får åka me ngn ;p? <3

hahahha



men jag kan typ prata me dig på msn elr någe :)<3 ?



Miss u Bby <3

2010-12-14 @ 18:55:12
URL: http://emmaliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0