det finns ingen bild att beskriva detta inlägg ^^

hejhej!

sitter just nu hos lillebill och kjell ( magnus föreldrar ) och typ väntar på att robinsson ska börja , haha fast det
är en och en halv timme kvar till de ;)
och appropå tv , sverige är vidare i EM final i handboll , de är ju typ sjukt bra jue! :D
dom vann mot rumänsskorna (?) nu ikväll med typ 24-22 typ , så nu är det helt enkelt final nästa
dåe! :)

asså på denna dator har jag ju typ inga bilder eller ngt , för det är lillebills och hon har typ bara tråk bilder, så därför tänkte jag att det var ganska meningslöst att lägga upp dag 14 ( din klädstil idag )  idag för då vill jag ju lägga upp en bild på min klädstil, så jag lägger upp dag 14 imorgon istället :)

annars idag har jag varit på dollarstore och köpt julklappar och godis med emma , och ett par smycken följde också
med hem :) (kan somsagt inte lägga upp ngn bild )
det vart typ två ringar ett halsband !

antar defentitift att jag skriver mer sen , tror att denna dator kommer vara mitt enda vän i kväll ! ;)


hahah , puss!♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0