balla tova , eller så inte.

hejsan svejsan!

hemma från första utomhus träningen , lagomt skönt!
ännu skönare skare bli imorgon då jag ska handla nya målvakts handskar (stort behov!).
vidare till något som inte alls är lika skönt är att vi har matte prov imorgon och att jag fick veta det för ca en timme sedan ( det betyder också att mappen ligger i skåpet i skolan ) och spanska förhör och den mappen fick också övernatta på skolan...

nu måste jag börja rycka upp mig med skolan!
skolan kommer alltid först , eller? eller JO såklart den gör ! :/



fan vad ball jag är , har säkert redan laddat upp den här , but so what?

Kommentarer
Postat av: tildalinn

luggen säger allt!

2011-04-14 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0