det bästa med att springa är när man kommer hem.

gokväll ( slut på alla hej ord )

har varit ute och sprungit med laget ( eller aah , 5 spelare men endå! ) det var lagom jobbigt eftersom att jag hade håll ungefär halva tiden, men jag bet ihop ( duktig jag är! ) ^^

är lite avensjuk på dom som kan någonting om Kemi just nu , själv är jag faktiskt raka motsattsen , jag suger.
har inte orkat duscha men nu ska jag gå och görare , cha cha bitcheees! ♥






så här såg jag ut på dopet ( om ni ville veta ) CP öga på första bilden , aoo!


Kommentarer
Postat av: kicki

fin du va !

2011-04-12 @ 16:26:04
Postat av: Julia

Guuud vilka fina kläder <3 vad har du köpt dem :)

2011-04-16 @ 15:24:20
URL: http://juliazbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0