skönare dag.

hej!

gladare tjej här inte bara för att det är påsklov utan också för att vi vann påskrejset!
vi var så jäkla snygga , vi klädde ut oss till indier , kommer kanske bilder senare :)
nu ska jag packa till handöl dit jag kommer åka ikväll och stanna till på tisdag/onsdag , så det kommer inte att bli någon uppdratering..
jag och kicki ska sova själv i en stuga , LETS PARTY eller kanske inte , handöl ligger ju inte mitt i skogen heller :p

ha ett underbart påsklov och för er som inte har påsklov , ha det så bra i skolan ^^



åh vad kul picnik kan vara ibland ^^

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A' FOTO

Hejsan och Glad Påsk! =)

Genom att fira påsken på bloggen har jag nu en liten tävling på gång ! Läs mer på bloggen och ha en fin påsk! =)

2011-04-23 @ 19:44:55
URL: http://matildajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0