12 grejer

12 saker du kanske inte visste om mig
• omnar alltid med teven på
• jag gillar kaviar..
• mina sämsta ämnen är no och so
• när jag blir stor vill jag bli inredare
• ett tag i fyran var jag ''utstött''
• jag har jätte dåligt självförtroende ang min kropp (jag kan inte äta en billys panpizza utan att få ångest.)
• jag har typ ett tix att när jag åker bil att alltid typ rycka till mellan stolparna, haha typ spänner rumpaaan? xd
• jag har bara varit kär en gång
• jag blir vääldigt lätt svartsjuk
• när jag var mindre var jag typ populär för att jag hade så många the sims 2 spel
• jag läser väldigt sällan klart en bock
• jag jämför mig alltid med andra

Kommentarer
Postat av: Anna Lisa

Du är ju fanimej den sötaset bpp jag skådat.

2011-09-01 @ 14:19:40
URL: http://foggydays.devote.se
Postat av: jenny

tovaaaaaa vi har samma tix!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-03 @ 10:05:54
URL: http://jforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0