cubus, that's it. eller?

första skoldagen klar. CHECK.
efter skolan for jag, kicki och emma in till stan o solade. handlade även ett par svarta tights från gina.
det var faktiskt inte så farligt att gå på skolan, vi har två nya tjejer i våran klass så det var lite roligt att hälsa på dom osv!
men imorgon börjar allvaret, vi ska dock ha tre timmar HKK på morgonen, jippie!
sen är mest bara tråklektioner, men sådna finns det också.
om en timme ska jag hålla i målvaktsträning åt lite småttingar , lite roligt faktiskt :)
nu när skolan har börjat tänkte jag börja lägga ut dagens outfit ;)
skjorta- cubus
jeans- cubus
hade även en korsring som jag under dagen slarvat bort :'((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0