glöm inte , du är bäst!

sommarlovet börjar närma sig sitt slut, jag längtar faktiskt lite efter skolan, kanske inte efter mattelektionerna men alla kompisar osv.
här i östersund är det kallt o det suger, men istället för att tänka på det taggar jag inför vintern, det ska faktiskt inte så bli så dumt det heller om jag ska vara ärlig.
på onsdag och jag och tilda till min stuga i jokkmokk, det ska bli skönt att komma bort lite hoppas bara det blir bra väder, har ju inte haft så jätte tur med det den här sommaren.
o sen när vi kommer åker jag till käftis och sätter in tufftuff tågets körbana, dvs räls. taggad? nepp.
sen får den sitta på mina tänder i 2 hela år, har också bestämt mig för att sluta käka en massa godis då, ska bli jävligt spännande o se hur det går..
hej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0