tårta passade bra till tandläkare snack tyckte jag

-meyas as goda tårta.

godmorgon alla morgon pigga!
gör mig smått redo inför dagen och laddar upp med fil och musli :)
idag ska jag mest bara kolla tänderna, för är så jävla mycket jag ska göra med dom (tandställninguppeochnere ochtandställningförkorständerochköttaupptandköttetochdranerentand mm.) ah , ni ser ju..
mest rädd är jag nog faktisk över att dom ska skära upp mitt tandkött och dra ner ngn tand, en kompis till mig har gjort det (ingen mes må jag tillägga) och hon grät och tyckte att det gjorde as ont.. way to tova!

Kommentarer
Postat av: Modemix

Såg att du frågade Kenza hur man uttalar hennes namn... Det uttalas Kinsa :)

2011-08-16 @ 12:41:14
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0