varning för renar

men tjaaa!
nu är man äntligen hemma efter den 9,5 långa bussresan.
inte för att jag tänkte så mycket på den väl då, men jag läste ut en hel harry potter på bara bussresan, alla tappar hakan.
sen hade vi med oss ganska mycket gott också ^^
ska snart sova, är trött och sliten efter resan och sen mår jag inte helt 100 heller..
imorgon ska jag vara med annalisa, men vi hörs väl.
i våran stuga varnars för renar, ja ungefär sådna som på bilden..

till höger har vi vårat super moderna dass, yes!

här sov jag o tilda, i den mysiga kåtan med sverigeflagga!

två andra stugor, storstugor till vänster. dvs, typ matstuga xd

här bastades det, o vi badade faktiskt också!

vi har lite skogstroll som bor i stugan också, söta va?

ett foto på min farmor och farfar.

och mitt i gruset växte en liten lövblomma, och den tänkte jag att ni skulle vara intressant att se.

ja en fail bild på ett strå och lite droppar

rosa vs grå?

fråga mig inte hur jag vågade fota den där musen, uschaaa.

regn? jajamensan.

livet är inte lätt i stugan, varken el , toa eller vatten (mer ifrån brunnen då).
fast som tur var fick vi ladda mobiler o så i bygget , puh?

en bild som jag redigerade , ja som ni ser lite för mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0