Dag 03 - Din favorit kille

dag 3 - din favorit kille.

Min favorit kille måste nog vara arvid jonsson , en sköönare kille får man leta efter!
Vi har alltid skit kul tillsammans , och när jag är med honom kan jag slappna av och vara lite ''killig''
tex spela tv-spel vara med alla hans killkompisar och bara ha allmänt kul!
Och vi pratar typ alltid , när jag sover hos honom etc. då brukar vi typ prata jätte länge innan vi går och sover!
Har känt han i ca 3 år nu (??) det är min pappas bästa kompis son!
Tyvärr bor han i Sundsvall och det betyder att jag inte kommer att träffa honom så ofta längre ! :'((
Han är allt en killkompis ska vara, typ inte för allvarlig men inte heller för barnslig , han är bara bäst helt enkelt!





hihih , här får ni en gammal bild på honom från i sommras då vi var i hans stuga i hoting! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0