glad eller ledsen?

kom nyss hem från GB ( gustavsbergsbacken ) haha jag failade i barnliften ;p
surprised?^^

just  nu sitter jag och äter upp godiset som vart över och gruvar mig lite , har handbollsträning klockan 17.00 och det kan vara min sista handbollsträning NÅGONSIN , vet inte om jag är glad eller ledsen , det ska bli jätte skönt att inte ha så mycket att göra och inte behöva stressa hela tiden , men samtidigt kommer jag sakna handbollen jätte jätte mycket , jag har ju faktisk gått i handboll i 6 år så att det är klart att jag kommer att sakna det!

juste tusan , har missat dom där dagsakerna! 
kör nästa inlägg!




 

Kommentarer
Postat av: nyfinka bruden. :D

fin sommarbild.

varför ska du sluta på handboll?

vilket lag? :D (L)

2011-02-15 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0