I must have been love but it's over now.

hemma från matcherna nu , är trött och helt slut .
vi förlorade båda matcherna men vi kämpade på (NÄSTAN) hela tiden!
så , detta var kanske det sista inom hanbollen för mig .. alla i laget ska träffas på tisdag och prata , om vi (kanske) ska åka på cup eller om vi ska göra någon kul avslutning , och dom som vill fortsätta i handboll kommer typ att få spela med ÖHK osv.

sorgligt? njaa jag vet inte , för det första så suger jag på handboll och sedan har jag ingen ork längre..
men självklart kommer jag alltid att älska handboll , längst där inne i mitt hjärta! ♥

mmh , känner lukten från våran hemgjorda pizza nu!

skriver sen! :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

jaha okej kbry.

2011-02-20 @ 18:06:06
URL: http://matildea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0