jag har ett halsband som ser ut som en krokodil.


hihi en liten söt bild på mig och meysan fick följa med!


detta var före !






haha man ser typ ingen skillnad , det är jätte dålig kvalite på bilderna , men det är skit svårt att ta bilder på sig själv om man inte har något stativ.. :// 
han inte uppdratera direkt efter klippningen .
Var tvungen att skynda mig hem och lämna väskan och sedan bärde det vidare till pappa där vi åt lövbit och pommes med farmor och farfar , dom åker hem imorgon så det där var nog sista gången jag såg dom på ett tag :'( uuuä , träffar dom typ max 3 ggr per år...

ska nog gå och lägga mig nu , kyss! ♥

Kommentarer
Postat av: kicki

stolt fotograf elr inte ;p

2011-02-04 @ 16:59:26
Postat av: kicki

stolt fotograf elr inte ;p

2011-02-04 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0