soo tova style.


Jag tänkte förklara det förra inlägget först , jag har ju somsagt har jag ''gröpt'' ur min tumme ..
Det hela började med att jag var på träslöjden och jag höll på att rista in ett mönster på min kista/låda , och vi använde en gröpsak , och så hade jag tummen framför , och råkade gröpa ut en liten bit av min tumme, asså det låter faktiskt lite värre än det är , jag överdriver lite , men man såg mitt ben! :o ( usch )
Först vägrade jag att åka till hälsocentralen , för jag ville vara med på länslagsträningen ( jag är målvagt )
men sedan tog jag beslutet att gå dit endå, kicki följde med också .
När jag väl kom dit satt sjuktsköterskan mig på en sjukhussäng och så frågade hon
'' vill du ligga?'' jag ba '' nej då det är okej '' hon ba '' okej vissa brukar vilja göra det ''
HAHA!
kicki höll på att garva på sig och jag satt där och fnittrade , det var sjukt kul!

okej åter till det allvarliga , sedan tejpade hon igen jacket och sa att jag inte skulle träna , men såklart gjorde jag det ändå!
och det gör fortfarande sjukt ont , men jag ska ändå spela match idag!

Igår vart det ingen uppdratering , var hos pappa som inte fått internett än , och vi hade det mysigt ( som vanligt ) vi åt bla kina , och imorse var vi på ett jätte mysigt café ! :) ( pappa fyller år idag )

asså jag orkar inte skriva något mer nu , har typ skrivkramp , haha  ni får ha en bra lördag och så skriver jag sen!



puss! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0