svar på frågestunden som jag glömde :p

*Bästa låten? hmm , bästa låten det måste vara G6 , vet inte varför , blir alltid så glad och peppad av den låten , fast jag tycker om daniel adams rays låtar jätte mycket också!

*Favorit kläddplagg? tror det måste vara mina cheap monday jeans ;)

*Favorit godis? kokospuffar , tror jag att dom heter .

*Och vilken bild som du har tagit är du mest nöjd med? hmm , kanske denna?

denna tog jag med min förra kamera Samsund ES55, det var en kompaktkamera.

fast  denna var inte heller så dum tkr jag ;)

* är du bra kompis med lovisa? nja , det kan jag inte säga , det är min bästa kompis bästa kompis typ , hon bor i Strömsund , jag var med henne och emma i sommras , men tyvärr känner vi inte varandra så bra ..

* vad är vårt bästa minne? ( från emmalöf) hihi det måste nog vara JH , inget kan slå det , men har jävligt många underbara minnen med dig sötis! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmma :D

Älskarej :* <3

2011-02-12 @ 21:27:36
URL: http://emmaliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0