a dream is a wish that your heart make.



hej och förlåt för usel uppdratering idag.
får helt enkelt skylla på skolan!
vi slutade typ halv tre ( älskar onsdagar så slappt ) sista lektionen hade vi längdskidor , kanske inte det roligaste men jag och annalisa gjorde det till en rolig pratstund vi pratade om allt från himmel till jord! ( eller mest killar )
efter skolan gick jag , kicki , tilda och hennes underbart söta hundar hem till tilda och kollade på ställen i kroatien.
vi har bestämt oss nu , det blir ett hotell som heter något på B ^^ vi ska boka allting på söndag, för det var en rabatt på ca 2000:- om du bokade innan den första februari. Och det lät ju ganska bra tyckte vi!





pappa kom hem nu , jag längtar efter dig!♥
aa , längtar som en tok efter min alldeles underbara och superduper bra pappa!!
( haha om jag inte sagt det så är han i thailand )


godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni till Kroatien med någon förelder, eller helt själva?

2011-01-20 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0