kiss tunga här då!

hej , dålig uppdratering idag som ni kanske märkt , har haft lite problem om man säger så.

det började med att jag vaknade och satt mig vid tv:n och åt frukost (flingor och mjölk)
och klantig som jag är spillde jag ut hela skålen med mjölk och flingor över hela bordet inklusive duken..
det blev inte så mkt till frukost mer att tvätta.

sen när vi skulle åka tåg hem så vart det försenat och istället för det vanliga tåget som vi brukar ( veoila transport ) så vart det ngt himla '' inlandsbanan'' som går typ 100 gånger saktare och som inte har internet ombord..

sen kom jag hem och åt ( spillde då såklart ) , och sedan bärde det vidare till ängsmons gympahall , där vi hade
en sista träning inför ''kvantum cup'' som spelas på torsdag.
jag hade förberett allting super noga eftersom att jag visste att jag brukar glömma saker och så endå när jag kom till hallen upptäckte jag att jag inte hade tagit med mig gympadojjorna -.-

sen var jag med kicki en stund ( som jag fortfarande är , hon ska sova här ) och då nyss när vi skulle smyga ner till de rum som vi ska sova i ( vi var tvunga att vara extra tysta eftersom att meya sov ) då rivde jag ner en stor dunke med vatten så att hela huset vaknade!



lyckad dag tova ,  lyckad.








asså obs vi är oseriösa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0