mtv?!

godmorgon!

sitter här i pyjamas och undrar vad dagen bjuder på , egentligen så skulle jag ju hänga med 96:orna
till föllinge och spela footsal , men eftersom att jag hade feber igår så gick inte det.
fast nu mår jag faktiskt riktigt bra , bara pyttelite ont i halsen!
så vi får se , kanske bjuder hit kicki och tilda så kan planera lite mer om resan?
aah vi får se helt enkelt , det kanske  bara blir en liten slapp/fotodag? :)

ååh förresten jag har upptäck världens hemskaste sak , man måste ha box för att titta på mtv!!
jag dör och avlider ! varför varför? :'(




XOXO surtjejemtova!




haha , obs inte fixat någonting , sitter somsagt var i pyjamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0