rase your glas!

hittade den ! eller inte jag men alva ;)
så nu inleder mamma någon sorts av '' tappar du bort kameran eller något som hör till kameran så gömmer jag kameran i en vecka''.
jag försöker att vara rädd om kameran , det är typ det dyraste jag äger ( okej nu låter jag som en fattiglapp ) men i hela mitt liv har jag alltid varit slarvig och så, och jag gör mitt bästa för att hålla kameran hel och ha koll på den , men ibland går det bara inte , så helt ärligt talat så kanske mammas prosess var ganska bra! hoppas att det får mig att förstå att jag äger något som är dyrt och värdefullt!

nog om det allvarliga!
här bjussar jag på några randoom bilder ;)






aah , godnatt , orkar nog inte skriva mer ikväll!





PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0