söndag kväll!

hejhej!

har kommit hem från Umeå nu!
det var toppen bra , hotellet var super lyxigt och curlingbanorna bra :)
jag är super nöjd med allting , och som ett + på det hela så behövde jag inte betala ett öre ( mer än godis )
för curling klubben bjöd på allt! :D

tog lite bilder , men det är ju mest på hotellet och flumm bilder på mig , sandra och emma , tog inte risken att ta med mig systemkameran till curlinghallen , både för att någon kunde sno den och för att jag skulle kunna tappa den på isen eller liknade..

jag har inte hunnit ladda över bilderna nu ikväll , men lägger upp bilderna imorgon!



puss så länge! ♥


(fick några kommentarer av inlägget ''dagens!'' om var jag köpt koftan , för det första det är inte
en kofta det är en typ tunika ;) och den är ifrån Monki! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0