till pappa.

det är knappt jag förstår det själv , för många är det en självklarhet att ha en pappa nära sig eller i varje fall samma stad , men för dom som jag , som sällan träffar sin pappa , får det mig att uppskatta honom så otroligt mycket , jag är så glad att jag enns har en pappa som jag har kontakt med och som älskar mig för den jag är .
För tänk hur många i världen som inte enns vet vad att ha en pappa innebär .
Min pappa har alltid stått vid min sida och stöttat mig när det varit tungt , det är han som peppar mig att fortsätta att göra allt jag gör.
Varje kväll då han ringer , blir jag glad , att han bryr sig om mig , det betyder så otroligt mycket , ibland kan man bli irriterad när han ringer och stör mig eller då jag bara inte har någon lust att prata , men det är just dom gångerna , som han visar mig att han verkligen bryr sig.
jag tänker tillbaka till en gång då han ringde mig , han var så ledsen och jag kunde inte mer än gråta , jag tänker inte berätta vad samtalet handlade om , det är personligt , det värsta jag vet är att se/höra att min pappa grinar , det krossar enns hjärta.
Jag har bara varit med om det två gånger , och både dom gångerna en av dom värsta i mitt liv.

pappa jag vet att ett meddelande på internet kanske inte betyder något , men jag hoppas att det får dig att inse att jag älskar dig så otroligt mycket, du är verkligen världens bästa pappa.

jag har väntat på dig i åtta år nu , och nu äntligen kommer du tillbaka , det går inte att beskriva känslan , det är helt underbart. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0