tova du har dom snyggaste vännerna , jo tack jag vet!

hej alla söta , och förlåt för dålig uppdratering , jag gick hem från skolan idag , mådde skit typ feber och just nu sitter jag och hostar som en tok!
mamma tror att jag fått asma igen , jag hade det när jag var liten och nu tror alltså mamma att jag fått det igen!
för min hostar kommer och går hela tiden , förra året i kanske september hade jag jätte stort problem med hostan,  tog alla möjliga hostmediciner tom cocilana etifyn ( stavning ) det är en jätte stark medicin som barn egentligen inte får ta, men doktorn sa att jag var tvungen! ://

så jag har tillbringat dagen med tv:n ! ;) haha låter kanske skönt men efter kanske 10 program börjar man bli lite less. egentligen hatar jag att vara hemma från skolan , för man vet att man missar så mycket ..

nää nu måste jag träna på spanska glosorna som vi har till på torsdag!

puss!♥




(bra glosprogram http://glosor.eu/ !!)











erkänn att jag har snyggast vänner!

besök tildas blogg : http://tknutsson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0