tova greta sundberg är trött!

hej , det har inte varit så bra uppdratering idag som ni kanske märkt.
De e så att jag har varit på JH - träning som det kallas , det är ett läger där alla landskap i sverige tränar och så till slut om typ ett/två år så är det bara typ 14 spelare kvar från varje landskap och då spelar vi för just ''Jämtland'' och då möter man andra landskap som typ ''norrland eller småland''.
så just nu är jag ganska trött , fast jag ska på en till träning klockan 19.00!

jag kommer nog inte ha svårt att somna ikväll eftersom att lägret började 8.00 och slutade 14.00 (ungefär)  och så ska jag ju på en till träning nurå!
ska nog ta en liten ''naap'' nu tror jag !



ha det bra så länge! ♥




från denna bruttan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0