omeletten vart dock inte så lyckad...

hejhej !
har nyss gjort omelett, gick det bra? ja vad ska man säga ..
jag lyckas somsagt var aldrig med något!
så istället för att äta upp omeletten ( eller vad man nu ska kalla den ) så tog jag en såkallad
''kokos dröm'' som min mormor gjort när hon var här.(det är en kaka som ni ser här nedan ↓)

appropå ingenting så mår jag faktiskt toppen idag , var ju typ sjuk i en hel vecka och samtidigt som jag var sjuk sportade jag också :// och det är inge bra, ngt som jag defenitift inte rekomenderar , pratade med farmor ( som är sjuksköterska ) och hon sa att i värsta fall om man sportar när man har ont i halsen så skulle man kunna få byta hjärta!
nu är dock inte detta så vanligt , men man ska aldrig säga aldrig!
men imorgon ska jag på skolan i varje fall , får se om jag är med på gympan..

annars idag ska jag bara vara hemma och krya på mig det sista!

hoppas att ni får en toppen bra dag!



puss tova ♥






Kommentarer
Postat av: kicki

så där ska inte omeletten se ut, hahaha, så ser inte mina omeletter ut i alla fall ;p

2011-01-18 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0