vart är du kamerasladd??

förlåt för dålig uppdratering idag , men jag har somsagt varit på match i strömsund.
ena matchen förlorade vi med typ 7-22 ? :p och andra vann vi med 12-11 :)
skulle ju egentligen på tjejmiddag med mina kära vänner ikväll , men nu är det så att jag har drabbats av feber och hosta .
så ja, jag stannade hemma och såg på handbolls VM och svullade en massa krukelemukmedicin ( godis )
om ni ville veta så har jag varit jätte duktig med mitt godislöfte ( att bara äta på lördagar ) jag har hållt det hela veckan utan att fuska! (STOLT)

just nu är jag också ganska irriterad , hittar inte min kamera sladd!!

ååh , skriver mer när jag hittat den ;)


puss♥




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0