blåbär och melon

hej!
det vart lite ändrade planer för idag , istället för att spela fotboll med ida (dåligt väder och förkylning) eller vara med tilda (eftersom att hon inte svarar!) så följde jag med julia till stan vi köpte bara godis och presentkort och hon köpte en keps till sin lillasyrra.
vi gick även ner till badhusparken och kollade , och då kom jag med den bästa iden som jag kommit med på länge , spela minigolf! och det var underbart kul och mysigt även fast jag förlorade med två poäng ;) sen efter stan for vi in på ica där jag köpte apensiner, melon , blåbär med mera!
sen vart det hemgång och nu sitter jag med ett fotbad och småäter mina blåbär :)



ha en bra kväll , hej ♥




vi provade hello kitty drickan , rätt så god som hallonsoda fast sötare ;)




oh gud vad mina fötter ser äckliga ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0