converse in my ♥


- dagens outfit och två sommriga nagellack som fick följa med hem från stan.

tjaaa, dagen har varit väldigt slapp.
vi hade klassens dag från 10 till 13 och vi gjorde inte särsklit mycket, direkt efter så cyklade jag och emma hem
till mig och byttte om.
klockan halv två tog jag , kicki och emma bussen till stan där emma och kicki solade och jag köpte två par nagellack, kändes att det behövdes nu såhär till sommaren!
sommar feelingen börjar sakta med säkert smälta in och det ska bli underbart med allt ifrån sovmorgonar till bad i den stora sjön.
och det är ju trots allt bara TVÅ dagar kvar , herregud vad sjuan har gått fort! :o

nej , nu ska snart packa till pappa och sedan blir det träning, hoppas ni får en fortsatt bra kväll! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0