tjaaaaaaaaaaaaaråååååååååååååååå

godmorgon solstrålar!

har nyss tittat klart på top model, planerar att vara inne hela dagen eftersom att min förkyldning blivt allt värre (sämst imunförsvar).
eller (om jag är busig) så drar jag till dollar store (som öppnar idag) och köper lite godiis!
annars känner jag mig som vanligt , vädret suger , midsommar kommer säkert att suga (om jag inte åker till hoting) och så känner jag mig jävligt osocial och ingavännerkänslan när jag sitter vid datorn vid denna tidpunkt..

nu ska jag sluta deppa och börja peppa (hittar ni någon som är bättre på att rimma en jag , ring mig!) hejdåååå!♥ (och såklart ska alltid sluta med månda ååååå:n eller aaaaa:n.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0