töööörnes ♥

sov hos min såkallade pappa igår. dock spenderades knappt en minut med honom utan istället var jag så hurtig och följde med camilla till hennes hästar , tog in och rykdade (?) själv (rätt så stolt eftersom att jag är rädd för hästar)!
gick och la mig rätt så tidigt , och det är inget jag ångrar ;)
vid ett idag gick jag och pappa till törnes och käkade lunch , kyckling tortillas (as gott) och nu känns det inte direkt som att jag kommer att behöva någon mer mat idag (:

nu , om typ en timme så ska jag åka till strömsund!
så jag har ingen  aning hur uppdrateringen kommer att bli , de får vi se helt enkelt! (:








om ni undrar så har mååånga av bilderna varit från mobilkameran på sistone, systemkameran är inte såhär dålig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0