mammas ordspråk '' du född naken med hål i baken''

sitter hos pappa nu , ska snart se melodifestivalen ( har inte tittat på det något i år ! ) och sedan blire att sova.
jag har inte uppdraterat idag som ni kanske märkt , har inte haft tid helt enkelt , för vid två tiden bowlade jag ( jag ägde fett, vann mot min pappa! ) , och sedan har jag varit ute och gått 8 (!!) km , är fett stolt , att gå runt hela blåsiga frösön är faktiskt inte så jätte kul!
Och dom andra övriga minuterna jag inte har bloggat så har jag umgåtts med min familj som vanliga människor brukar göra..

bilder fick ni i förra inlägget , så ni får klara er med denna otroligt trååååkiga bilden på mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0