simma kan jag , men i dina ögon drunknar jag.

hejhej!
sitter och lyssnar på veronica maggio , skoldagen har vart helt okej och eftermiddagen med , var först en liten stund på gården men stack sedan vidare till staden!
skulle lägga undan en jacka som jag tänkt köpa från Gina tricot , men självklart var den slut och så var också ringen som jag tänkt köpa -.-
deppig som jag var i denna stund gick jag in på MONKI där en jävligt snygg olivgrön jacka räddade mig , köpte den inte , men ska åka in på typ torsdag (?) och köpa den! :D happyface!

aah , det var väl typ min dag i ord , chaaaaråå snyggingar! ♥


snyggare i verkligeheten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tova , har läst din blogg ett tag , och du är jätte fin och allt sånt där och jag tycker att din blogg är jätte bra :-)

ville bara säga det ;-)

2011-03-14 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0