en lång version

god eftermiddag (som våran idrottslärare alltid säger)

jag for faktiskt ner på stan en stund , där träffade jag på emma och vi gick runt och kollade i lite affärer (:
tog bussen hem ganska snabbt , och väl hemma laddade jag hem lite musik och sedan var jag ute och sprang i ca 20-30 minuter.
sen smsfrågade (?) annalisa om jag ville gå på stan och självklart ville jag det. haha vi var där i typ 20 minuter , vi träffade på jonas och robin i en busskur och dom skulle ändå åka hem  så istället för att stanna där så åkte hon med dom ist ;)


nu har jag skrivit mycket , del två på den här listgrejen kommer snart ♥




ja har bara gamla bilder , tjalla tjalla la-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0