påsklovet har gått så jävla fort , fast ändå inte.

nu har det varit snålt med kommentar ett tag , kommentera så blir jag super glad! :')

idag är sista dagen på påsklovet och det suger. det enda positiva är att det är typ bara 5 veckor kvar till sommarlovet ♥ eller rättare sagt 40 dagar.
det går inte att beskriva hur mycket jag längtar! sitta vid stranden , sola , bada skratta äta tonvis med glass.
åter till kalla östersund där det idag till och med snöat , kul.
och som ett plus (minus?) på allt tråkigt så är spotify nu inte längre tillgängligt (stavade fel där?) för dom som inte har lust att betala 49:-/ i månaden. där inkulserade jag.

men om ni ville veta något roligt så hade jag tänkt att köpa denna underbara parfym nu till veckan , luktar ju gudomligt gott! ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0