puss

åker snart på fysträning, sitter även här och surar över att jag inte ska åka till Stockholm idag som alla som har jobbat på gården ska (jag skulle egentligen också göra det , men hade inte tid.) så det är lite surt..
men jag ska ju till Sundsvall imorgon , och det ska också bli ap kul!
på fredag (imorgon) sover jag hos världens saknade vän , victoria englund , vi ska kanske titta på bio ''water for elephants'' och ha det allmänt mysigt! ska även gå på birsta med henne på lördag , hoppas att man kan flöra lite med pappa om några möjliga plagg ^^
sedan på lördag kväll så ska jag vara med arvid och hans kompisar , kommer även att sova där och det ska också bli fett kul! :d

kommer nog inte att skriva ngt mer idag , ska ju sova hos pappi! ♥




en fail bild från i eftermiddags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0