jag slår vad om att typ ingen läste hela den där texten










- lite bilder från i helgen.

kom nyss hem från stan (igen) köpte den där mobilsaken och så hittade jag min dröm skolavslutningsklänning (haha) den är sjukt snygg!
idag/imorgon är värsta tjorviga dagar.. först ikväll ska jag på fotbollsträning , efter den ska jag åka direkt till pappa (det betyder också att jag inte kan cykla) sedan imorgon så ska jag spela skolfotboll med 8:orna (slipper skolan , jippie) och sedan på kvällen så ska jag spela borta match mot berg , and that's the problem.. Jag kommer inte att hinna åka från löfsta till odensala om det skulle bli så att vi kom till final! :/

ååh , kill me.

Kommentarer
Postat av: sara

kan du intee viisa en bild på kläbnningen?

2011-05-20 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0