eheheh

Eftersom ingen annan förrutom mina vänner läser denna otroligt väluppdaterade bloggen så ska jag göra en sånhär:
 
Dag 1 – En bild på mig själv.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Typ av killar jag faller för.
Dag 5 – Mitt rum.
Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 –
 En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 10 –
 En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 –
 Min favorit film.
Dag 13 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 14 –
 Min favorit låt och artist.
Dag 15 - En bild på en person som är snygg.
 
Varför? Jo dels för att jag tycker att det är rätt så kul och dels för att jag vill. Haha, nu ska vi se hur detta går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0