Happy weekend!

Hej medmänniskor!
Fredag äntligen, som jag har längtat. Fast som mina klasskompisar sa till varenda lärare som hälsade oss trevlig helg idag, ''Det kommer inte bli någon trevlig helg, vi har kemiprov på måndag''. Jag kan tyvärr inte hålla med de helt, självklart kommer minst 5 timmar denna helg ägnas åt det, men jag har så mycket annat roligt inplanerat också! Ikväll ska jag vara med Emma och Kicki, vi ska skräckis och äta B&J. Imorgon ska jag vara med Johanne i princip hela dagen, vi ska plugga och kolla på Grey's och sedan gå och lägga oss tidigt för att kunna orka kliva upp mot söndagens match imot Ås. 
Hoppas ni får en toppen bra helg, önskar systrarna S ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0