Long time ago

Oj, det här var ett tag sedan!
Mycket har hänt sedan sist jag skrev här, och inte minst sagt har jag börjat i 9:an tillsammans med min underbara klass. Sommarlovet som varit har kanske inte varit det bästa men absolut inte det sämsta heller! Jag har under detta lov hunnit med en massa skoj så som, Tunisien med bästa vän, Elitflicklägret i Halmstad, Storsjöcupen, Yran  , Göteborg & Motala och en massa annat skoj! Så tack allihopa som har varit med och förgyllt den.
Mitt liv snurrar på som det på nått vis alltid lyckas göra, och jag mår bra och jag har för några timmar sen postat mitt ansökningsbrev till gymnasiumet i Härnösand. Brevet som kanske kan förändra mitt liv. Det är pirrigt och nervöst men just nu kan jag inte göra mer än att vänta och se. Så ja, en flytt i åtanke har jag allt. Jag ska inte skriva så mycket mer, för då orkar ni väl inte läsa. Så tack och hej så länge!
 
 













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0