svar på kommentar

nyfinka bruden. :D om glad eller ledsen?:
fin sommarbild.
varför ska du sluta på handboll?
vilket lag? :D (L)
en litet svar på den kommentaren:
varför jag ska sluta ( till våren ) är därför att jag varken har tid eller lust , jag har hel enkelt ingen glöd för handboll längre som jag skrev i förra inlägget ,  och jag har knappt tid för skolan ( läxor ) längre , det är helt otroligt att jag får ihop det med både skolan och alla dessa idrotter ;)
just nu spelar jag i OIK ( Orrvikens IK ) fast i nästan alla mina handbolls år så har jag spelat i ÖHK ( Östersunds handbollsklubb ) men efter ett tag fick klubben lite svårt med ekonomin så vårt lag valde att flytta till OIK isället , därför att många i mitt lag kommer i från byar nära Orrviken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0